Kosár Megtekintése

  • Nincsenek termékek a kosárban.

Személyes átvétel üzletünkben

Megrendelésed díjmentesen, értékhatártól függetlenül átveheted budapesti üzletünkben.

Fizetési módok: Fizetés készpénzben, Banki átutalás, Bankkártyás fizetés, Barion használat, Pay Pal használat

Fizetés a helyszínen: csak készpénzes fizetésre van lehetőség.

Házhozszállítás futárszolgálattal

A rendelést követően 2 munkanapon belül kiszállítjuk a terméke(ke)t az általad megadott címre. Fizetési módok: Fizetés készpénzben, Utánvét, Banki átutalás, Bankkártyás fizetés, Barion használat, Pay Pal használa Fizetés a helyszínen: a futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség.

DPD PickUp CsomagPONT

Megrendelésed díjmentesen átveheted az ország 240 városában található 700 Pickup Pont bármelyikén. Fizetési módok: Fizetés készpénzben, Utánvét, Banki átutalás, Bankkártyás fizetés, Barion használat, Pay Pal használa Fizetés a helyszínen: az átvevőpontokon csak készpénzes és bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Fizetés készpénzben

Megrendelésed az áru átvételekor készpénzzel egyenlítheted ki.

Fizetés banki átutalással

Egyenlítsd ki rendelésed banki átutalással. Megrendeléskor egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk, melyen megtalálod az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni. A termékek átvétele illetve kiszállítása a pénzügyi teljesítés feldolgozását követően lehetséges, melynek elkészüléséről e-mailben tájékoztatunk. Felhívjuk figyelmedet, hogy a termék átvételéhez a díjbekérőn található megrendelés szám bemondására is szükség lehet, ezért kérjük, hogy jegyezd fel azt!

Az előreutalás adminisztrációs költsége 500 Ft, ezért javasoljuk, hogy válaszd a díjmentes bankkártyás, vagy a Barion-os fizetési módot.

Bankkártyás Fizetés

Az átvételi pontunkon, valamint online áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard és Visa Classic (dombornyomott bankkártyák), Maestro és Visa Electron (nem dombornyomott bankkártyák), American Express kártyák. Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés átvétele csak a sikeres fizetés után lehetséges. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk a Barion, tudj meg többet a Barion bankkártyás fizetésről. Átvételi pontjainkon történő bankkártyás fizetés esetén kollégáink a kártya jogos használatának ellenőrzése érdekében személyazonosító okmány (pl. személyigazolvány) bemutatásához köthetik a vásárlást.

PayPal

Amennyiben rendelkezel PayPal regisztrációval, bankkártya adataid megadása nélkül vásárolhatsz online áruházunkban. A megrendelés átvétele illetve kiszállítása a sikeres fizetés után lehetséges. Tudj meg többet

Barion

A Barion egy elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás. Segítségével fizethetsz online áruházunkban bankkártyával, akár regisztráció nélkül vagy prepaid egyenlegről. A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltöltött Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni. Tudj meg többet

Milyen fizetési módokat vehetek igénybe?

Online áruházunkban és üzletünkben széleskörű fizetési lehetőségeket biztosítunk számodra. Webáruházunkban leadott megrendelések esetén fizethetsz a vásárlás pillanatában vagy az átvételi ponton személyesen.

Online leadott és kifizetett rendelések esetén használható fizetési módok (az átvétel módjától függetlenül): banki átutalás, bankkártyás fizetés, Barion rendszer, PayPal használat

Üzletben, személyesen történő fizetés esetén: készpénz

Futárnál történő fizetés esetén: készpénz (utánvét)

DPD PickUp csomagponton történő fizetés esetén: készpénz, bankkártya

Hogyan vásárolhatok üzletben?

Budapesti üzletünkben várunk, ahol átveheted, kifizetheted online áruházunkban leadott, de üzletben történő átvételre kért rendelésedet, ugyanakkor lehetőséged nyílik arra is, hogy akár előzetes rendelés nélkül, személyesen válogass az adott üzletben raktáron lévő termékek közül!

Milyen fizetési módot választhatok?

Rendelésed kiegyenlítheted készpénzben, továbbá online leadott rendelésed folyamán különféle webes platformokon (online bankkártyával, Barion rendszerén keresztül vagy PayPal használattal, átutalás) is intézheted vásárlásodat.

Hogyan vásárolhatok az online áruházban?

Online áruházunkban a vásárláshoz használd a termékek alatti “Kosárba rakom” gombot, melynek véglegesítésével elindulhatsz a rendelési folyamaton, ahol kiválaszthatod az átvételi-és a fizetési módot.  A számlázási és szállítási  adatok megadása és az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF), valamint az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadása után, elküldheted végleges rendelésedet. Ennek állapotáról e-mail formájában folyamatosan visszajelzéseket küldünk attól függően, hogy a folyamat éppen milyen státuszban tart. Online áruházunkban történő rendelés esetén több fizetési- és átvételi mód közül választhatsz, melyeket ide kattintva megtekinthetsz! Fizetés a helyszínen: az átvevőpontokon csak készpénzes és bankkártyás fizetésre van lehetőség.

Mit jelent a vásárlástól való 14 napos elállás? Hogyan élhetek vele?

Online áruházunkban, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül leadott rendelések esetén, a termék átvételének napjától lehetőséged van 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Szaküzletünkben történő, előzetes rendelés nélkül, személyes vásárlás során, vagy nem fogyasztónak minősülő vásárlók esetén azonban ez a jog nem gyakorolható! Az elállással kapcsolatos feltételeket, a termék visszajuttatásának módját ide kattintva megtekintheted!

PickUp csomagpontra rendelnék, mit kell tudnom róla?

A PickUp csomagpontokra rendelt csomagok súlya maximálisan 5 kg, méretük egyenként maximum 50 x 50 x 50 cm lehet. Így nagyobb csomagok, például (több) zsugor víz átvételére sajnos ilyen módon nincs lehetőség. Fizetési módok: Fizetés készpénzben, Banki átutalás, Bankkártyás fizetés, Barion használat, Pay Pal használat Átvételkor a helyszínen, készpénzzel, illetve bankkártyával is tudsz fizetni, maga az átvétel pedig igen egyszerű és rugalmas. Az átvételéhez mindössze a csomagszámodra és egy személyazonosságot igazoló okmányra (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) lesz szükséged. Ha nem tudsz személyesen elmenni megrendelésedért, akkor – két tanú aláírásával és a megrendelés adataival ellátott – meghatalmazást kell bemutatnia annak, akit megbízol az átvétellel. Kérjük, hogy a csomagot az átvételt követően, még a boltos jelenlétében ellenőrizd le! A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány- vagy sérülés ténye a boltos jelenlétében, jegyzőkönyv formájában kerül rögzítésre! PickUp Pont keresőt itt találsz.

PickUp csomagpontra rendelnék, hogyan fizethetek?

PickUp Pontra történő rendelés esetén a helyszínen, kizárólag készpénzzel vagy bankkártyával tudsz fizetni, azonban online árházunk rendelési folyamata során, bármelyik fizetési módunkat választhatod! PickUp Pont keresőt itt találsz.

Mi az a Barion fizetési mód?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházakban, mobil alkalmazásokban. A Barion fizetési módról bővebben ide kattintva tájékozódhatsz. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013

Fizetés bankkártyával Barion rendszeren keresztül, hogyan?

Ez a fizetési mód bárki számára elérhető, aki rendelkezik online fizetésre alkalmas Mastercard, Maestro, Visa, Electron vagy Amex bankkártyával, hitelkártyával. A fizetéshez a kártya adataira, valamint e-mail címre van szükség. A fizetéshez Barion regisztráció nem szükséges, plusz költsége nincs, de az ÁSZF-et el kell fogadni. A fizetéskor bankkártya adataidat el is tárolhatod, így következő vásárlásod során már nem kell újra megadnod azokat. A fizetéshez szükséges kártyaadatokat a Barion biztonságos szervere tárolja, a fizetéshez e-mailcím és jelszó szükséges. Egy Barion tárcában több bankkártya is lehet. A Barion fizetési módról bővebben ide kattintva tájékozódhatsz.

Házhoz szállítással vásárolnék, hogyan fizethetek?

Online áruházunkban széleskörű fizetési módokkal tesszük kényelmesebbé a vásárlást, így mindenki megtalálhatja a számára legkedvezőbb lehetőséget! Ha weboldalunkon leadott rendelésed végösszegét online ki is fizeted, úgy bármely átvételi lehetőségen már csak a rendelés, illetve esetlegesen az átvételhez szükség azonosítót kell bemutatnod, azonban azt fontos hangsúlyoznunk, hogy egyes átvételi pontokon az átvételt személyazonosság igazolásához köthetik a saját védelmed érdekében! Online leadott rendelések esetén az alábbi fizetési módok közül választhatsz:
  • Fizetés készpénzben*,
  • banki átutalással,
  • bankkártyás fizetéssel,
  • Barion online fizetéssel,
  • PayPal használattal,
*Utánvét esetén a futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség! Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd le! DPD Futárszolgálat által szállított csomagok esetén a csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a futár jelenlétében a fuvarlevélen rögzítésre került.

Előre utalással fizetnék, mire kell figyelnem?

Átutalásos fizetés esetén a megrendelés vételárát az átvétel előtt kell kiegyenlítened! Amennyiben ezt a fizetési módot választod, úgy a rendelési folyamat véglegesítését követően, elektronikus formában kapod meg a díjbekérőt. Ezen megtalálod az utalandó összeget, a bankszámlaszámot és egyéb, szükséges információkat. Fontos, hogy mindig az adott rendelésed pontos összeget utald, a közlemény rovatban pedig kizárólag csak az adott rendelésed bizonylat számát tűntesd fel, másra nincs szükség! Kérjük, hogy kerüld a több rendelés, egy utalással történő kiegyenlítését!

Mire kell figyelnem egy csomag átvételekor?

A legfontosabb, hogy csomagodat, még átvételkor ellenőrizd, ugyanis annak tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiányt vagy sérülést az átadó és az átvevő, közösen rögzíti a helyszínen, egy jegyzőkönyvben! A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontjának módosítása alapján 2014.04.09. napjától kezdődően megváltoztak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét igazoló aláírás előtt, be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági okmányát, (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha nem maga a címzett veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is kérünk az átvételi pontjainkon. Ezen, az átvevő személyazonosságát igazoló hatósági okmány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint  – ha a csomagot a címzett veszi át – a „Címzett” megjelölést, –  ha a csomagot nem a címzett veszi át – akkor pedig az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „megnevezést  is fel kell tűntetni, de csak az átadónál maradó példányon! Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt, az átadó köteles megőrizni!

Céges bankkártyával fizetném ki a rendelést, mire van szükség hozzá?

Amennyiben – nem a cég nevére szóló – megrendelésed értékét, átvételkor céges bankkártyával (azaz nem a rendelésben található személy bankkártyájával) szeretéd kiegyenlíteni, úgy szükséged lesz egy – a nevezett cégnél erre jogosult személy, aláírásával hitelesített és lepecsételt – nyilatkozatra, melyben felhatalmaz téged, a birtokában lévő fizető eszközzel történő fizetésre.

Már élő megrendelésemben módosítani szeretném az átvételi módot, hogyan és meddig tehetem meg?

Megrendelésed átvételi pontjának módosításával kapcsolatban, kérjük, egyeztess ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen!

Már élő rendelésemet módosítanám, terméket adnék hozzá, vennék ki belőle, hogyan és meddig tudom megtenni?

Megrendelésedet személyes oldaladon is módosíthatod mindaddig, míg annak vételára kiegyenlítésre nem kerül, illetve amíg nincs leszámlázva. A módosítást – ez esetben termék(ek) kivételét/hozzáadását – személyes oldaladra bejelentkezve, az adott megrendelést kiválasztva, a “rendelés részletei” gombra kattintva tudod végrehajtani. Ha a rendelést már leszámláztuk, vagy annak vételára kiegyenlítésre került, abban az esetben, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen!

Meddig vehetem át a rendelésem, van e lehetőség hosszabbításra?

Rendelésed átvételének lehetőségéről E-mailben tájékoztatunk. Szaküzleteinkben 4 napig tudod átvenni a termékeket, ezután viszont, automatikusan töröljük! Az átvételi idő meghosszabbítására személyes fiókodban, a “rendelések” menüponton belül, az adott rendelés részleteinél egyszer van lehetőséged, mely további 1 hetet biztosít számodra az átvételre. Ha a rendelést már leszámláztuk, vagy annak vételára kiegyenlítésre került, abban az esetben, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen!

Már élő megrendelésemet törölni szeretném, hogyan és meddig tehetem meg?

Megrendelésedet személyes oldaladon is módosíthatod/törölheted mindaddig, míg annak vételára kiegyenlítésre nem kerül, illetve amíg nincs leszámlázva. A módosítást- ez esetben törlést – személyes oldaladra bejelentkezve, az adott megrendelést kiválasztva, a “rendelés részletei” gombra kattintva tudod végrehajtani. Ha a rendelést már leszámláztuk, vagy annak vételára kiegyenlítésre került, abban az esetben, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen!

Már élő megrendelésemben módosítani szeretném a fizetési módot, hogyan és meddig tehetem meg?

Mindaddig lehetőséged van a fizetési mód megváltoztatására, amíg megrendelésed nem került kifizetésre, vagy számlázásra, illetve átadásra a futárszolgálatnak, átvételi pontnak (Pick Up csomagpont). Megrendelésed fizetési pontjának módosításával kapcsolatban kérjük, egyeztess ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen! Megrendelésed fizetési pontjának módosításával kapcsolatban kérjük, egyeztess ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen!

Egy ismerősöm rendelését venném át, mire van szükség?

A rendelés átvételénél kollégáink ellenőrizhetik az átvétel jogosultságát (személy igazolvány, jogosítvány, útlevél). Amennyiben nem a saját megrendelésedet szeretnéd átvenni, úgy szükséged lesz egy írásbeli meghatalmazásra. Ebben a dokumentumban a meghatalmazó fél – a szóban forgó rendelés adatait feltüntetve – arról nyilatkozik, hogy, mint meghatalmazott átveheted a rendelését. Fontos, hogy ezt a dokumentumot 2 tanúval is hitelesíteni kell! Amennyiben céges megrendelést vennél át magánszemélyként, úgy – az adott cégnél aláírásra jogosult személy által hitelesített és lepecsételt – meghatalmazásra lesz szükséged!

Honnan tudhatom meg, hogy hol tart a megrendelésem?

Online leadott rendelések esetén, rendszerünk automata e-mail értesítéseket küld számodra, a regisztráció során megadott e-mail címre. Rendelésed állapotáról egyszerűen, gyorsan tájékozódhatsz személyes fiókodon keresztül is. Belépés után a Személyes oldalad  “Rendelések” menüpontjában követheted nyomon nyitott megrendeléseidet, és azok aktuális státuszát is láthatod. Szaküzletben vagy telefonon rögzített rendelések esetén, email-ben értesítünk az átvételről!

Nem találom egy korábbi rendelésem számláját, van lehetőség a pótlásra?

Ebben az esetben kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen!

Hiányzik a megrendelésemből egy tétel, mi a teendőm?

Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát, és ha nem a teljes csomagod érkezett, akkor jelezd átvételkor a futárnál vagy boltosnál! Ezt követően keresd meg ügyfélszolgálatunkat a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérünk, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve, a hiányzó tétel cikkszámát!

Tévesen más csomagját kaptam meg, mi a teendőm?

Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát! Amennyiben nem a te csomagod érkezett, akkor ne vedd át, hanem jelezd ügyfélszolgálatunk felé a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen! A gyorsabb ügyintézés érdekében, kérjük, hogy küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve – ha ismered – a tévesen szállított csomag azonosítóját, esetleg csomagszámát! Előre is köszönjük!

Sérülten kaptam meg a csomagot, milyen lehetőségeim vannak?

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációdat kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy a sérülés ténye a fuvarlevélen – a futár vagy boltos jelenlétében – kerül rögzítésre. Amennyiben ez megtörtént és a csomagot mégis átvetted, úgy – rendelésed azonosítójával és a sérült/hiányos termék cikkszámával együtt – kérjük, hogy keresd meg ügyfélszolgálatunkat a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen! A gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy a jegyzőkönyvben rögzített, sérült megrendelést ne vedd át, így ügyfélszolgálati megkeresésedre kollégáink – a jegyzőkönyv alapján – mielőbb cserélni tudják a sérült csomagot!

A termék adatlapján szereplő leírás nem azonos a kapott termékkel, mi a teendőm?

Amennyiben a termékoldalon leírtakkal az átvett termék nem azonos, úgy kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen! Fontos, hogy küldd el számunkra a termék cikkszámát, valamint azt a – termékoldalon leírt – tulajdonságot is, ami nem jellemező a kapott termékre, illetve azonosítsd be rendelésedet, a rendelési azonosító vagy a számlaszám alapján!

Mit jelent a vásárlástól való 14 napos elállás? Hogyan élhetek vele?

Online áruházunkban, vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül leadott rendelések esetén, a termék átvételének napjától lehetőséged van 14 naptári napon belül, indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Szaküzletünkben történő, előzetes rendelés nélkül, személyes vásárlás során, vagy nem fogyasztónak minősülő vásárlók esetén azonban ez a jog nem gyakorolható! Az elállással kapcsolatos feltételeket, a termék visszajuttatásának módját ide kattintva megtekintheted!

Mégsem tetszik a termék, amit rendeltem, milyen lehetőségeim vannak?

Online, vagy telefonon leadott rendelésed esetén, amennyiben végső fogyasztónak minősülsz, lehetőséged van élni a 14 napos elállási jogoddal, melynek részleteit és menetét ide kattintva tudod elolvasni. Kérjük, hogy mindenképp tájékozódj ezekről még az ügyintézés előtt!

Hogyan módosíthatom a személyes adataimat?

Személyes adataidat bármikor módosíthatod! Saját fiókodba belépve, a “személyes adatok” menüpont alatt van erre lehetőséged.

Megpróbáltam regisztrálni, mégsem tudok belépni. Mi lehet a probléma?

Amennyiben probléma merült fel regisztrációd során, kérjük, hogy vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot írásban az info@bwgroup.hu email címen! A kapott hibaüzenettel, esetleg nézőképpel kiegészítve küldd el üzenetedet, hogy kollégáink pontosabb képet kapjanak az esetről!

Üzleti célból keresnélek benneteket, hogyan tehetem meg?

Marketing, reklám és üzleti lehetőségekkel kapcsolatban bátran írj nekünk az info@bwgroup.hu email címen, leveledet kollégáink mindenképpen eljuttatják az illetékes felé!

Az akciós/egyéb kupon elveszik, ha törlöm, vagy ha nem veszem át a megrendelésemet?

Az akciós/egyéb kupon csak egyszer érvényesíthető a megrendelés leadásakor. Amennyiben a megrendelés a módosításodnak megfelelően nem valósul meg (például: lemondod a megrendelésedet, nem veszed át, nem fizeted ki időben), a kupon elveszik, amit újraaktiválni sajnos nem áll módunkban, így a kupon beváltását mindig a fentiek figyelembevételével tedd!

Vezetőség felé volna észrevételem, hogyan juttathatom el hozzátok?

Észrevételed, véleményed, javaslatod, kér(d)ésed cégünk vezetősége felé is jelezheted. A megkeresést, ügyfélszolgálatunkon keresztül tudod eljuttatni hozzájuk, a megfelelő tárgymezőt kiválasztva, az info@bwgroup.hu email címen. Felhívjuk figyelmed, hogy ezen a csatornán kizárólag észrevételeidet várjuk!  Amennyiben ügyintézést szeretnél, úgy kérjük, hogy használd a megfelelő tárgyú “üzenetküldés” lehetőségét, hiszen így kérésed közvetlenül ügyintéző kollégáinkhoz kerül!

Nem tudok átvételi módot/fizetési módot kijelölni?

Az átvételi/fizetési módok teljes körű eléréséhez feltétlenül szükséges, hogy személyes oldaladon minden adat ki legyen töltve!  Kérjük, add meg számlázási adataidat, a szállításhoz szükséges információkat, és telefonos elérhetőségedet is!

Nem jó adatok szerepelnek a számlán, milyen lehetőségeim vannak?

Ebben az esetben kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen! A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy kapcsolatfelvételkor legyen kéznél rendelési azonosítód, a kapott számla száma, illetve online megkeresés esetén, küldd el azokat számunkra! Előre is köszönjük!

Küldtem üzenetet az ügyfélszolgálatnak, mikorra kaphatok választ?

Kollégáink a beérkező leveleket folyamatosan, érkezési sorrendben dolgozzák fel. Néhány napon belül minden megkeresést igyekszünk teljesíteni, szíves türelmedet és megértésedet kérjük!

Panasszal szeretnék élni, hogyan tehetem meg?

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt (szaküzletben) azonnal kivizsgáljuk, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a panasz kezelésével nem értesz egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel a helyszínen, és annak egy másolati példányát
  • személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben átadjuk,
  • telefonon közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint járunk el.
A telefonon közölt szóbeli panaszt egy egyedi azonosítószámmal látjuk el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a panaszjegyzőkönyv rögzítése során kezelőinktől fogod megtudni. Az írásbeli panaszt a beérkezését követően 30 napon belül megvizsgáljuk és érdemben megválaszoljuk a bejelentéskor használt e-mail vagy postai címre.

Vállalati árajánlatot szeretnék kérni, hogyan tehetem meg?

B2B üzletágunk kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársai gyors ügyintézéssel és egyedi árazással állnak vállalati ügyfeleink részére! Kollégáinkkal felveheted a kapcsolatot az info@bwgroup.hu email címen, akik a partnerség feltételeiről is szívesen tájékoztatnak.

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?

Megkereshetsz bennünket telefonon a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen! Személyes ügyfélfogadásra sajnos nincs lehetőség. Ügyfélszolgálatunk mindenkor akutális nyitva tartását ide kattintva tudod megtekinteni.

Kifizetett rendelésemet lemondtam, mennyi idő múlva és hogyan kaphatom vissza a vételárat?

A vételár visszafizetése függ az adott fizetőeszköztől, és a rendelés lemondásának körülményétől is. Ebben az esetben mindenképpen vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot a +36 1 920 2098-as telefonszámon vagy írásban az info@bwgroup.hu email címen! A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük, hogy készítsd elő rendelési azonosítódat!

2020 © BW Laboratories®. Minden jog fenntartva.